[O1] Zaświeciła się kontrolka ABS i ASR co to ??????????????

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • hubert78
    RS
    S_OCP Member
    • 2007
    • 1576

    [O1] Zaświeciła się kontrolka ABS i ASR co to ??????????????

    abstinent, mi się nie zapala. może się to jakoś ustawia? też widziałem tą opcje w O2 elegance, w passacie B6 i chyba acurze TSX
  • 20omega
    Ambiente
    • 2006
    • 105

    #2
    [O1] Zaświeciła się kontrolka ABS i ASR co to ??????????????

    Kurde znów coś :evil: :evil: :evil: A mianowicie : Po przejechaniu kilku metrów zapalają się dwie kontrolki ABS i ASR jednocześnie. Szukałem na OCP i nie znalazłem podobnego przypadku.Wygląda ża coś z pompą ABS
    Na Vagu pokazuje mi to:
    01276 - ABS Hydraulic
    008 - Implausible signal intermittent
    Co to może być ?
    ----- Złota L&K by MASTERS ---
    __uuufffff cóż to była za maszyna____

    Komentarz

    • Maru 123
      RS
      • 2008
      • 4660

      #3
      20omega, a nie masz czasem zabrudzonego czujnika abs-u? nie jeżdziłeś po błocie czy czymś takim?
      1.8T AGU L&K

      2.0TDI BKD ELEGANCE

      TOYOTA LAND CRUISER J95

      Komentarz

      • marekzu
        L&K
        • 2007
        • 1412
        • Superb II combi (3V5)

        #4
        sprawdz polaczenia elektryczne - kable przy czujnikach , wtyk przy pompie

        Komentarz

        • cysterniarz
          RS
          • 2008
          • 1887
          • Octavia II combi (1Z5)
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          #5
          Zamieszczone przez 20omega
          01276
          mówi o defekcie pompy abs
          może sterownik pompy się wysypał.
          zerknij też na bezpieczniki przy aku czy się jakiś nie sfajczył

          Komentarz

          • mariokr
            Rider
            • 2009
            • 590

            #6
            20omega, ostatnio gdy zwalniałem samochód tuż przed zatrzymaniem włączał mi się abs i tak pare razy wkońcu się to uspokoiło a dziś naraz zapaliły się kontrolki od abs i asr...czy to będzie to samo co u Ciebie??po wyłączeniu silnika zgasła tylko kontrolka asr...
            ...JEDEN WARRRRCZY DRUGI TRĄĄĄBI A OCTAVIA KOMBII...

            Komentarz

            • laurin
              Rider
              • 2009
              • 727

              #7
              Mi kiedyś przy zmianie opon naruszyli czujnik abs i świeciło mi się na szafie abs i asr.

              Komentarz

              • krzynol
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 10957
                • Superb II combi (3T5)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                #8
                Zamieszczone przez 20omega
                008 - Implausible signal intermittent
                sygnał niezrozumiały - błąd sporadyczny
                coś z podłączeniami pompy/sterownika
                ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                poprzednie modele:
                ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                Komentarz

                • mariokr
                  Rider
                  • 2009
                  • 590

                  #9
                  podczas testu abs wyskoczył mi błąd 23552...czy w wiadomej sprawie coś wiadomo??
                  ...JEDEN WARRRRCZY DRUGI TRĄĄĄBI A OCTAVIA KOMBII...

                  Komentarz

                  • krzynol
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 10957
                    • Superb II combi (3T5)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez mariokr
                    błąd 23552
                    jakiś dziwny, nieznany dla mnie
                    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                    poprzednie modele:
                    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                    Komentarz

                    • mariokr
                      Rider
                      • 2009
                      • 590

                      #11
                      kumpel ma kody do Polskiego VAGa i nie bylo.....testowany był♣ abs i wywaliło sprawdzenie z tym błedem potem się skasował....
                      ...JEDEN WARRRRCZY DRUGI TRĄĄĄBI A OCTAVIA KOMBII...

                      Komentarz

                      • waldiwaldi
                        Drive
                        • 2008
                        • 72

                        #12
                        odnawiam temat
                        dziś zapaliły mi się kontrolki ABS i ASR i cały czas się świecą
                        Bezpieczniki są dobre, sprwadzałem.
                        Tydzień temu zmieniałem opony, być może coś się odłączyło.
                        Możecie mnie pokierować gdzie dokładnie sprawdzić połączenia i jak ewentualnie podłączyć?

                        No chyba że macie inne przypuszczenia?

                        Komentarz

                        • 20omega
                          Ambiente
                          • 2006
                          • 105

                          #13
                          Sprawdziłem dopiero dziś wszystkie czujniki ABS raczej są w porządku, oporność podobna, udało mi się też podczas jazdy sprawdzić VAG-iem czy parametry odczytu są identyczne dla wszystkich czujników, są. lecz przy odczycie błędów wyskoczyło jeszcze to?

                          01314 - Engine Control Module
                          004 - No Signal/Communication Intermittent
                          01276 - ABS Hydraulic Pump v64
                          012 - Electrical Fault in circuit
                          Co jeszcze mam przejrzeć.????????
                          Wspomniało mi się że przed wakacjami zmieniałem płyn Hamulcowy ale ta awaria wyskoczyła dopiero miesiąc temu.
                          ----- Złota L&K by MASTERS ---
                          __uuufffff cóż to była za maszyna____

                          Komentarz

                          • swietlikx
                            Classic
                            • 2009
                            • 13

                            #14
                            Miałem coś takiego w zimie kiedy było na ulicach dużo wody z solą po roztopionych śniegach. Pomogła wymiana czujnika ABS przy kole.

                            Komentarz

                            • 20omega
                              Ambiente
                              • 2006
                              • 105

                              #15
                              Witam Panowie. Uporałem się z problemem. Tak sądzę bo od tygodnia spokój z kontrolkami. Ostatnią czynnością jaką zrobiłem to było dokładne , bardzo szczegółowe , przeczyszczenie poszczególnych styków bezpieczników znajdujących się na akumulatorze. Rozebrałem to do śrubki, poszczególne elementy przeczyściłem drobniutkim papierem ściernym i poskładałem z powrotem. Klemy akumulatora też. Działa
                              ----- Złota L&K by MASTERS ---
                              __uuufffff cóż to była za maszyna____

                              Komentarz

                              • waldiwaldi
                                Drive
                                • 2008
                                • 72

                                #16
                                powrqcam do tematu,
                                miesiąc temu miałem podobny problem, zapaliły mi się kontrolki, przestał działać ABS i ASR
                                w międzyczasie odpaliłem laptopa i VAGa i wyskoczył mi błąd (nie pamiętam dokładnie, ale coś związany z lewym absem).
                                Pare dni później kontrolki mi znikły i od dwóch tygodniu nie świecą się, a ABS i ASR działają bez problemu.

                                I teraz pytanie. Robić coś z tym mimo wszystko, czy to był jakiś problem gdzieś na stykach czy cosik podobnego i zostawić to?

                                Komentarz

                                • robekcool
                                  RS
                                  • 2009
                                  • 2041
                                  • Octavia II (1Z3)
                                  • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                                  #17
                                  jak macie wyświetlone kontrolki abs iasr to przeważnie zasługa czujnika abs lub braku przepływu sygnału z czujnika. dla sprawdzenia wchodzicie w abs, bloki pomiarowe i sprawdzacie czy czujki czytają prędkość. jak nie , to widać która nawala
                                  www.k-mot.pl
                                  Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                                  Autoholowanie.
                                  Robert Kulma

                                  Komentarz

                                  • wojtek841
                                    Drive
                                    • 2008
                                    • 45

                                    #18
                                    waldiwaldi, w mojej czeszce było to objawem zabrudzonego koło impulsowego czujnika ABS (lewy tył) oraz zakończeniem żywota tegoż czujnika. Myślałem, że jest to spowodowane kończącymi się klockami hamulcowymi, które wraz z tarczami tył i przód wymieniłem ale wspomniane kontrolki dalej świeciły....
                                    Myślę, że skoro wszystko wróciło do normy .... to ogień z rury... chocież może nie bo jakoś biało i ślisko.... )

                                    Komentarz

                                    • Misza7
                                      Classic
                                      S_OCP Member
                                      • 2008
                                      • 18
                                      • Octavia II (1Z3)
                                      • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                      #19
                                      Witam.
                                      Kolega miał niedawno w Pasiorku podobną przypadłość - zapalająca się kontrolka ASR. Powodem było słabe ładowanie alternatora, a komp wyłączał zbędne odbiorniki prądu, tak tłumaczył to mechanik. Wyczyszczenie styków i wtyczek na alternatorze usunęło problem, VAG nie pokazuje już błędu niedoładowania.
                                      Nowa miłość - Aprilia Pegaso
                                      Była Octavia I 1,9 TDI AHF
                                      Jest Octavia II FL 2,0 TDI BKD DSG

                                      Komentarz

                                      • Darion
                                        Classic
                                        • 2010
                                        • 26

                                        #20
                                        Witam! Podpinam się pod temat. U mnie zapala się asr po kilku minutach jazdy. Samochód dostaje muła od 130 zero mocy. Komp pokazał przepływkę i n75. Podstawiłem oba zawory i przepływkę i nic to samo. Ręce mi opadają ma ją od sierpnia... Może powymieniać przewody wężyki podciśnieniowe i wyczyścić klemy aku, i bezpieczniki, czujnik abs? Sam już nie wiem...

                                        Komentarz

                                        • arkady
                                          Ambiente
                                          • 2010
                                          • 136
                                          • Octavia II (1Z3)
                                          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                          #21
                                          Czy po podmiance wykasowałeś błedy ? Bo jeśli nie, to problem może pozostać.

                                          Komentarz

                                          • Darion
                                            Classic
                                            • 2010
                                            • 26

                                            #22
                                            No właśnie, nie byłem na sprawdzeniu programem po podmianie.Sprawdziłem nie pomogło i zamontowałem stare zawory i przepływkę... Wydaje się dziwne że nie pomogło, bo komp pokazał n75 i przepływkę. Jak ma w pamięci to tak trzyma? Już się obawiam turbiny, jeździła kobieta po mieście. Samochód ma przejechane w oryginale 235 tys.

                                            Komentarz

                                            • pilot173
                                              Classic
                                              • 2009
                                              • 27

                                              #23
                                              Witam,

                                              Miałem podobny przypadek, że sie włączała kontrolka ABS (ASR niestety nie posiadam :roll: ).

                                              Pomogło czyszczenie szczoteczką drucianą styków i bezpieczników na akumulatorze

                                              Zamieszczone przez Darion
                                              Witam! Podpinam się pod temat. U mnie zapala się asr po kilku minutach jazdy. Samochód dostaje muła od 130 zero mocy. Komp pokazał przepływkę i n75. Podstawiłem oba zawory i przepływkę i nic to samo. Ręce mi opadają ma ją od sierpnia... Może powymieniać przewody wężyki podciśnieniowe i wyczyścić klemy aku, i bezpieczniki, czujnik abs? Sam już nie wiem...
                                              Darion - ten przypadek też mnie dotyczył, ale zaraz po wymianie gruszki na turbo. Palec był źle ustawiony i komp przechodzil w tryb awaryjny właśnie przy ok 130 km/h.

                                              Pozdrawiam!
                                              Była O1 1.9 TDI AHF Combi ... teraz czas na O2

                                              Komentarz

                                              • Darion
                                                Classic
                                                • 2010
                                                • 26

                                                #24
                                                Witam! Dzisiaj wymieniłem gumki samodzielnie na stabilizatorze. Przy okazji psiknąłem kontaktem na złącze asr w lewym przednim kole. Dzięki za trop. Jutro wyczyszczę klemy. Wydaje się, że mam mniejszy akumulator gabarytowo niż powinien być. Pewni podmienili przed sprzedażą. Akumulator jest mniejszy niż plastikowa obudowa. Jak jest u Was?

                                                Komentarz

                                                • pilot173
                                                  Classic
                                                  • 2009
                                                  • 27

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez Darion
                                                  Witam! Dzisiaj wymieniłem gumki samodzielnie na stabilizatorze. Przy okazji psiknąłem kontaktem na złącze asr w lewym przednim kole. Dzięki za trop. Jutro wyczyszczę klemy. Wydaje się, że mam mniejszy akumulator gabarytowo niż powinien być. Pewni podmienili przed sprzedażą. Akumulator jest mniejszy niż plastikowa obudowa. Jak jest u Was?
                                                  Ja nie mam nawet obudowy plastikowej :P

                                                  Wyczyść klemy i koniecznie bezpieczniki + styki na akumulatorze w takiej czarnej puszce...
                                                  Zaznaczona czerwonym kolorem na fotce...


                                                  Pozdrawiam
                                                  Była O1 1.9 TDI AHF Combi ... teraz czas na O2

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...